Case closed

Case closed
withe bitch/MadaFaka

luni, 14 martie 2011

violent whispers:))) mui duduieeeeee


Am microfonu' deschis, negativu' pe disc dat tare
Ritmul e bun, va pun fortat in miscare
Revendicam scena de la prima strigare
Cu picioarele pe pamant si fum in cap n-am stare
Distrusii spun ca o ard in figuri, eu rad cu 4 guri
Toti terminatii in WC-u la femei sunt duri
Am arsuri de gradul III pe gat, inca le torn
Si tot 4 ore pe noapte dorm
Intorc orice jignire de 10 ori x2
Vad dau inapoi pula in timpane si-n genunchii moi.

Refren(x2):
Actionam violent, ne difuzati in FM
Spunem ce vrem si ne futem in el de sistem.

II:
Mi se reproseaza mereu ca nu am sentimente
De fapt le am intr-un prezervativ innodat dupa orice contact
Sunt rau-platnic la stat, satul de stat in acest stat
Camuflat combat orice blat exact cum bat
Orice curva in pat pentru orice fac
Aceeasi scuza pe buze se scurge, sunt beat
Fiind beat consum, trag in piept si scot fum
Garda-mi bate in usa, le spun ca nu-s acas' acum
Pe cele 7 carari singur imi vad de drum
Imi spui sa ma duc la dracu', dar n-am cum
Ca sunt deja acolo acum.

Refren(x2):..

III:
Anunt important pentru curvele bete
Asta nu-i bazorelief, sunt eu care ma pis cu spatele la perete
In pat cand fut e full-contact,
Cu adevarat, curva fuge cu perdeaua in cap
E distractiv, savureaza momentu'
Sunt ala care-ti baga pula in cap cand cade curentu'
Nu sunt credincios de fel, n-am zel
Si-mi bag pul in politicieni, sunt toti la fel
Puneti paharul pe zid s-auziti ce n-ati auzit
Daca eram un pic mai prost eram fericit.

Refren(x2):..

IV:
Sunt abonat Love Plus cand femeile nu vor sex
Sus, condus de THC, stii ca-mi place sa fiu confuz
Plin de draci in Dacie pana la refuz
Cand treci un parvenit redus conducand un Lexus
Sunt beat, drogat, obsedat, sunt cum vreau io
Sunt multi care spun multe dar nimic nou
Eram in alta parte, departe acum, aveam bani frumosi
Daca aveam noroc in viata de bani cum am noroc de prosti
Critic, dar nu cunosti, ai grija ce-mi ceri
Ca te las ca la dentist: cu banii luati, si cu dureri.

Refren(x2):..

V:
Urasc omul prost cum urasc mancare de post
Platiti alta fatza sa va zambeasca contra cost
Viata e singurul infern, un chin etern
Daca esti zi de zi propriul tau subaltern
Afara e o vreme neprietenoasa
Iar ai mei n-au bani sa ma tina cu pula sus acasa
Mesaj pentru fanii care vor sa ma cunoasca:
Nu exista idoli, lasati muzica sa vorbeasca.
Vinilul se invarte, orele par scurte
Nu te impacienta, am rime multe.

Refren(x2):..

VI:
Traind in Romania facem parte dintr-un popor sarac
Unde in fiecare scara de bloc miroase rau a skunk
Mi s-a parut amuzant, exact ca un banc
Cand ti-ai pierdut lantul, iar sor'ta virginitatea in acelasi gang
O arzi cu bling bling cand totu-i bling cacat blindat
In saracie intr-un sistem depravat
Te dai pimpin' bai pipi ca P. Diddy
Diferenta e ca cacatul ala face si bani, nu doar impresii, (stii ?)
Transmit in 'beat' pe 'beat' dintr-un sant
Si-mi bag pula constient in generatia McDonalds.