Case closed

Case closed
withe bitch/MadaFaka

marți, 17 ianuarie 2012

La multi ani , MAMA !!



Eu stiu ce fel de om esti. Esti deosebita. Si stii de ce? Pentru ca esti mama mea! Pentru ca mereu stii sa te descurci in situatii critice, pentru ca ne vrei numai binele, pentru ca te spetesti muncind pentru noi, pentru ca faci orice sa ne multumesti si renunti la “tine” pentru asta, pentru ca esti amuzanta, pentru ca imi esti cea mai buna prietena, pentru ca esti prea buna, pentru ca imi dai sfaturi, pentru ca ai rabdare cu noi, pentru ca esti frumoasa, pentru ca zambesti bland, pentru ca esti sarita de pe fix, pentru ca esti puternica, pentru ca esti puternica, pentru ca esti puternica iar, pentru ca…la infinit!

Stiu ca n-ai nevoie de multumiri. Stiu si care este unicul lucru pe care-l doresti de la mine, si mai stiu si ca nu am sa te dezamagesc. Mai stiu si ca te iubesc foarte mult si-ti doresc o viata lunga si frumoasa!