Case closed

Case closed
withe bitch/MadaFaka

marți, 19 aprilie 2011

...n-ai cum s-o atingi frate

Bag lent pe beat'ul asta sec, imi scade tensiunea
Dati-mi un microfon si un rec sa-mi desfasor expansiunea
Dati-mi un drec si un demi-sec ca sa-mi acopar goliciunea
Si ultima data un Dumnezeu sa imi asculte rugaciunea
Tu varsa-mi lacrimi pe tricou mimand compasiunea
Si scrie vorbe alese din stilou sa-ti etalezi intelepciunea
Baga-ma in lumea mea din nou, fa-ma sa uit si ratiunea
Si daca vrei sa ma iubesti e rau, cere-mi permisiunea
Iar voua sa nu ma uitati va aduc in dar luna si lumea
Si ploi din mai la drum de seara macar martea si lunea
Si fulgere ce lumineaza cerul din vremea cand tuna ca lumea
Si vocea care din cand in cand in gand spunea ca-s culmea
Si va mai las voua trecutul cu tot cu expozitiunea
Si o data cu intriga va rog, pastrati si actiunea
Ca la momentul culminant aleg sa incalc promisiunea
Deznodamantul fiind acelasi n-ai cum sa atingi perfectiunea


Am plecat din locul unde am invatat ca-i greu cu banii
Si-am castigat respect de la ai mei si fara sa fiu zmeu cu mami
Si-am rezistat in difuzor si fara s-o ard zeu cu fanii
N-am fost derbedu cu golanii, va dau cuvantul meu si anii
Si-am iubit apusuri si aer rece de seara
Si-am intalnit dezamagirea la ora 10 intr-o vara
Si-am ocolit despartirea stiind ca daca o sa plece o sa doara
Si-am fost partas la o poveste ce se petrece intr-o scara
Si-am gustat povestea ei va spun e dulce acrisoara
Si-am pus povesti cu mei si malt pe acorduri triste de vioara
Si-am realizat ca-s bun dar intr-o viata anterioara
Ca daca nu ma protejam acum muream de sifilis a doua oara
Si odinioara ma scufundam intr-un succes deplin
Gesticuland haotic cand nu puteam sa ma exprim
Aterizand la tine in boxe venit aici sa te previn
Acum termin ... si va promit c-o sa revïn